یک نماینده مجلس گفت: دولت برای حل مشکلات اقتصادی نیاز به شمشیرزن دارد و باید از افردی که جرأت و جسارت لازم را داشته باشند استفاده کند، چراکه با حرکت‌های لاک پشتی فعلی نباید انتظار بهبود اوضاع را داشته باشیم. 
یک نماینده مجلس گفت: دولت برای حل مشکلات اقتصادی نیاز به شمشیرزن دارد و باید از افردی که جرأت و جسارت لازم را داشته باشند استفاده کند، چراکه با حرکت‌های لاک پشتی فعلی نباید انتظار بهبود اوضاع را داشته باشیم. 
کد خبر: ۱۴۴۹۱۳۴

جعفر قادری در گفتگو با جام جم آنلاین افرود: در اینکه موضوع مهم و معضل فعلی کشور؛ حوزه اقتصادی است شکی نیست و شعار سال آینده هم باید اقتصاد باشد چرا که یک سری معضل و مشکل در حوزه اقتصاد داریم و اگر این معضل حل شود بر روی موضوعات فرهنگی، سیاسی، قدرت دفاعی و سیاسی ما نیز تاثیرگذار خواهد بود.

وی ادامه داد: از جمله نقاط کلیدی و راهبردی که می‌تواند برای ما حاشیه امنی ایجاد و از نظر سیاسی و نظامی امنیتی برای ما به همراه داشته باشد همین حوزه اقتصادی است و دولت و مجلس نیز بابد توجه کافی به موضوع اقتصادی داشته باشد.

قادری اظهار کرد: در ارتباط با شعار سال که روز‌های پایانی آن را می‌گذرانیم یعنی مهار تورم و رشد تولید باید بگویم که در این طی این سال تورم نرخ کاهشی داشته است البته در حال حاضر بین ۳۰ تا ۴۰ درصد نرخ تورم است که باز بالاست و باید به زیر ۱۰ درصد برسانیم چرا که با نرخ‌های فعلی تورم نمی‌توانیم در کشور ثبات اقتصادی ایجاد کنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: بنابراین باید حرکتی سریع‌تر و تندتر در این راستا انجام شود، در مورد رشد تولید نیز که شعار سال جاری بود باید بگویم که این رشد تولید بین ۳ تا ۴ درصد بوده این در حالیست که با این رشد‌ها نمی‌توانیم عقب افتادگی‌های سال گذشته را جبران کنیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس ادامه داد: در شرایطی قرار داریم که هم قدرت خرید مردم تحلیل رفته و هم درآمد سرانه کاهش یافته است و، چون نتوانستیم حداقل‌ها را تامین کنیم با پدیده فرار مغز‌ها و افزایش مهاجرت‌ها مواجه هستیم بنابراین باید حرکت جدی تری برای رفع مشکل اقتصادی صورت گیرد.

قادری گفت: متاسفانه روز به روز روال اداری پیچیده‌تر می‌شود بنابراین دولت به شمشیرزن و افرادی که جرأت و جسارت لازم داشته و موانع را برطرف کنند نیاز دارد.

وی تصریح کرد: با حرکت‌های لاک پشتی فعلی اتفاق خاصی در کشور در زمینه حل مشکلات اقتصادی رخ نخواهد داد.

این نماینده مجلس گفت: آقای رئیسی نیز باید جدی‌تر کار‌ها را به پیش ببرد و با سلام و صلوات و قربان صدقه رفتن مدیران مشکلی حل نخواهد شد بلکه باید به صورت جدی‌تر با مدیرانی که کند کار می‌کنند و جرات و جسارت لازم را ندارند برخورد شود و به جای آن‌ها افرادی که به انجام امور سرعت بیشتری داده و اهل فکر و تدبیر و جرأت باشند جایگزین شوند، در غیر این صورت با این حرکت‌های لاک‌پشتی نباید انتظار بهبود اوضاع را داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها